maanantai 5. joulukuuta 2011

Naurattaa vieläkin(:

Morooo(:
Tnä oli kyllä hauskaaXD Koulussa oli bilsan koe, joka meni hyvin ( KIITOS SUN SOFIAN) <3
Päästiin koulusta jo kaheltatoista(; Menin koulun jälkään Empulle, missä  seottiin(; Emppu vetää vaan "SIIS EKS NYT OO VÄHÄN "KRÖH KRÖH"XD Mä vaan nauroin puolikuoliaana..x) Joo jos ette älyä, sen on sellanen Inside juttu:DD Sen jälkeen mentiin Ventun, Miljan, Empun ja Ellun kaa liveropettamaan:DD Mä ja Emppu vedettiin vaan "TENNISSUKAT, TENNISSUKAT":DD Ellun kaa vähän revetiin Aisalle:O(:: Ei vitsi me hekotetaan siellä metsässä, joo kaikki kattoo meitä..x) " KOOLLA EI OO VÄLIÄ. OHAN SILLÄ":OXD Okeiiix))
 Miljan kaa revettiin myös siellä metsässä. Ja mun saapikkaat on ihan kurassa kun astuin miljoona kerran mutalätäkköönXDD
Lopuks oli paras juorukerho<3(; Joo juteltiin ihastuksista, ja pojista..x) + milja mulla ei oo sen numerooo;))) Sä näit jtn harhaaa:O
Tossa on se biisi mille mä ja ellu revettiin kokoajan..x))
http://www.youtube.com/watch?v=YcbIOEIPHmo&feature=related

ja tossaon mun ja empun tennissukka biisi + joo video on kyllä mahtava(;;

http://www.youtube.com/watch?v=YXSo3C-sIGE


Sanotaanko näin, että MAANANTAI ON SEKOAMISPÄIVÄXDD<333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti