perjantai 2. joulukuuta 2011

Juoksen vapaana kaupunkiin

Se on moroooo(;;
Pääsenpäs vihdoin kirjoittaan blogia<3 Oli vähän kiireinen viikko, vaikka ei ollutkaan mtn suuria kokeita..:D 
Torstaina oltiin joulymyyjäisissä ft Venttu, Emppu, Ellu ja Milja(: Joo mä nolasin itteni varmaan miljoona kertaa.. Mä vaan vedin Ventulle " JA MÄ AION PYSYÄ MUN DIETISSÄ" niin sit yks tuttu tuli vastaanXD 
Ja eniten mua nolottaa kun en ees pysyny siinä dietissä.. Mä olin melkein heti vohveli kojulla(;; 
Tnä perjantaina musiikissa oli kivaa:) Mä ja Milja päästiin soittaan flyygeliä joka oli tosi siistii! Me lauleltiin kaikkia joululauluja ja tuli ihana joulunen oli<33 Mutta sitkun tuli ulos, niin joo sataa vettä-.-
Oltiin uimassa luokan kanssa. piti uida 200 metriä jonka uinkin:)<3 Ja sit piti pelastaa Pertti ( NUKKE) XD 
Mä kyllä repesin sille nimelle Pertti(:: Mutta se oli kyllä aika haastavaa. Ja sit piti ottaa pari ja tehä sille pelastus uinti. Pari kertaaa hukutin Empun(;;
Nyt illalla pitäs lukee bilsaa://

Kesän kuvia:)



Sori en laita enempää kuvia kun ne lataa pirusti..:/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti